Modalități de îmbunătățire a strategiei de marketing pe mobil

Modalitati de imbunatatire a strategiei de marketing pe mobil

Cumpărăturile online au fost odată privite ca o noutate. Astăzi, cei mai mulți dintre noi facem cumpărături online prin Amazon, eBay și prin nenumărate site-uri web de comerț electronic în fiecare săptămână. Am fost martori și când telefoanele mari voluminoase au tranziționat în mini-computerele elegante și puternice pe care le avem astăzi, scrie business.com.

Citește și: Generația Z consideră că beneficiile sunt mai importante decât salariul

Popularitatea afacerilor online și smartphone-urilor merg mână în mână. În loc să se așeze, să pornească computerul și să aștepte conectarea vechiului modem DSL, consumatorii pot acum să scoată telefoanele din buzunare și să aterizeze direct pe site-ul dvs. în câteva secunde.

Dacă doriți ca afacerea dvs. să prospere, trebuie să vă îmbunătățiți strategia de marketing mobil. 58% din traficul de internet provine de la smartphone-uri. Deci, dacă site-ul dvs. nu este optimizat pe mobil, puteți rata peste jumătate din angajament și vânzări.

Există lucruri pe care le puteți face pentru a vă îmbunătăți strategia de marketing mobil și vă vom arăta câteva moduri de a începe.

Verificați performanța

Știți cum funcționează site-ul dvs. pentru utilizatorii de dispozitive mobile? Dacă nu, ar trebui să verificați chiar acum. Deschideți-vă browserul de telefon, mergeți incognito și introduceți adresa URL. În esență, experimentați ceea ce văd oamenii când vă vizitează pagina. Acum gândiți-vă cum se simte un client nou când aterizează pe site-ul dvs. web.

Startup versus microîntreprindere: Ce ar trebui să construiți?

Problemele de performanță, cum ar fi viteza mică de încărcare, pot reduce drastic rata de conversie și pot deranja vizitatorii, în special pe dispozitivele mobile. Majoritatea utilizatorilor de smartphone-uri se așteaptă ca paginile mobile să se încarce în două secunde sau mai puțin. După trei secunde, majoritatea oamenilor vor apăsa pe butonul de ieșire sau vor închide browserul.

Dacă acea persoană venea pe site-ul dvs. pentru a cumpăra un produs, ați pierdut-o complet în câteva secunde. Cel mai bun lucru pe care îl puteți face în această situație este să începeți să căutați modalități de a accelera site-ul. Puteți șterge pluginuri inactive care utilizează resurse. Formatați imaginile și videoclipuri gazdă pe o altă platformă, cum ar fi YouTube.

Trebuie să verificați în mod regulat viteza și performanța site-ului dvs. web. Navigați prin procesul de checkout, parcurgeți blogul dvs. și încercați formularul de contact. Dacă viteza și performanțele dvs. sunt bune, veți avea șanse mai bune de a converti oportunitățile de vânzări pe mobil.

Optimizați căutarea vocală

SEO este o modalitate excelentă de a aduce clienții pe site-ul dvs. atunci când cineva tastează cuvintele cheie pe care le alegeți în Google. Dar SEO căutare vocală este în creștere. Toate smartphone-urile Apple și Android vin cu propriul lor asistent vocal, iar multe persoane au boxe inteligente precum Alexa în casele lor.

Cuvintele cheie de căutare vocală diferă de cuvintele cheie tradiționale SEO. De obicei, marketerii și experții SEO aleg cuvinte cheie mai scurte, deoarece consumatorii tasează în medie între trei și patru cuvinte atunci când folosesc Google. Cu căutarea vocală, utilizatorii pun întrebări complete și schimbă modul în care spun lucrurile, deoarece nu vorbim întotdeauna așa cum scriem.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •