De ce clienții tăi aleg concurența?

Clientii tai te stiu, le place personalitatea brand-ului, umorul, limbajul.

Le urmărești activitatea. Nu poți dormi noaptea din cauza gândului că ei sunt mai buni. Te întrebi constant ce îi trebuie afacerii tale pentru a fi văzută ca a celorlalți. Deși este natural să ai o grijă la ceea ce se întâmplă în piață, exacerbarea acesteia îți aduce doar lucruri negative. Eforturile și creativitatea în a găsi soluții pentru marketing-ul afacerii tale se diminuează.

Consumatorii către care te adresezi nu vor să vadă o copie a unui alt business și nu vor ca tu să fii obsedat de ce fac competitorii, iar afacerea ta să deraieze. Revino cu energia creatoare în strategia ta de marketing și află ce poți îmbunătăți pentru a fi ales de cât mai mulți potențiali clienti.

Un instrument util este eficientizarea marketing-ului de conținut. Cele două părți ale monedei sunt construirea încrederii în brand și să nu fii plictisitor. Esențial, lipsa unui conținut plicticos îți va permite să construiești o audiență care crede în business-ul tău că le va rezolva problemele.

Încrederea se câștigă prin cunoaștere. Clienții tăi te știu, le place personalitatea brand-ului, umorul, limbajul. Cunosc punctele slabe, ce te irită, ce îți încălzește sufletul. Ei vor să audă noutățile tale. Ești resursa la care ei apelează. Așadar, dacă pierzi parte din audiența ta către competitori este pentru că aceștia au reușit să se arate prin elementele menționate, pe când brand-ul tău nu a făcut asta… încă.

Ce legătură are editarea mesajului cu marketing-ul?

Este o mare diferență între ceea ce crede omul de marketing că prospectul are nevoie să audă și ceea ce vrea acesta să audă cu adevărat. Să luăm exemplul unui editor care își oferă serviciile clienților. Observațiile pot fi atribuite oricărui alt tip de business.

Pentru a explica de ce este calificat, editorul poate scrie pe website fraze precum:

  • Acordă o atenție enormă către detalii
  • Este un “apărător al gramaticii” cu experiență vastă
  • Îi place să lucreze cu scriitori.

Și pentru a explica beneficiile pe care le oferă:

  • Draft-ul va fi lipsit de greșeli când îl vei primi
  • Nu vor exista întârzieri
  • Vei primi feedback despre greșelile din text.

Toate afirmațiile pot părea informative și profesioniste, dar există un secret al scriitorilor: fiecare dintre ei consideră că versiunea lor este finală. De multe ori, ei angajează pe cineva să le editeze și corecteze textele.

Nimănui nu îi pasă cât de bun ești până când nu pot avea încredere în tine. Afirmațiile listate mai sus nu impresionează un client pentru că sunt folosite și de către alți editori. Vrea să știe că poate avea încredere în cel pe care îl va alege și dacă îi va plăcea să lucreze cu acesta. Este mai puțin important faptul că știe să facă diferența dintre “vise” și “visuri”.

Ce poți face ca cineva să aibă încredere în serviciile tale?

Când se creează o varietate în conținut pentru a-i ajuta pe clienți să își rezolve problemele, cel mai important lucru de reținut este că informația nu înseamnă conținut. Dacă ceea ce scrii se poate găsi pe Wikipedia sau în alte părți ale internetului, atunci nu se va construi încrederea în servicii. Trebuie stabilită o conexiune valoroasă si o experiență antrenantă cu audiența, care să ofere un câștig unic și clar.

Conținutul creat pentru brand este o oportunitate de a exprima perspectiva unică asupra experienței deținute. Apoi îți vei promova creațiile pentru a ajunge la oamenii care sunt atrași de propriul tău stil de comunicare.

Pachetul complet

Toată încrederea câștigată poate fi pierdută pentru că nu se îndeplinește promisiunea unui serviciu profesionist. De aceea, un editor trebuie să știe cum să corecteze un text.

Continuă să ai grijă de clienții existenți și vei obține testimoniale pe care le poți afișa pe website sau recomandări pentru noi parteneriate. Totul începe cu un conținut inteligent.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •