Să vorbim mai întâi despre publicul ideal. Este format din persoane care sunt foarte receptive și vor să răspundă la marketingul tău și să cumpere de la compania ta, imediat sau după o anumită campanie.
De unde știi cine sunt acești oameni? Uită-te prin baza de clienți, găsește-ți cei mai buni clienți (cei mai fideli, cei mai cheltuitori etc.) și conturează demografia. Șansele sunt să găsești cel puțin câteva demografii care îți definesc perspectiva ideală, scrie business.com.
Iată câteva instrumente de marketing prietenoase cu bugetul pe care le poți utiliza pe baza rezultatelor.
1. Accesează Google AdWords.
Google a devenit un instrument obligatoriu pentru succesul unei campanii de marketing. Iată cum Google se implică în strategia ta de marketing:
Când cauți ceva pe Google – indiferent că este vorba despre un dentist, un restaurant, un instalator etc. – vezi trei lucruri imediat:
Cei care au plătit la Google pentru ca rezultatele lor să fie în partea de sus a paginii de căutare (cu micuța casetă verde simbolul „Anunț”).
Citește și:Sfaturi de marketing pe mobil pentru proprietarii noi de afaceri
Rezultatele Google hărți , direct sub anunțurile plătite.
Rezultate organice (plasarea în interiorul căruia nu pot fi cumpărate direct).
Și cu majoritatea clicurilor provenite de pe Pagina 1 a Google – și doar o cantitate minimă de clicuri care se fac pe pagina 2 – trebuie să incluzi Google ca un instrument vital de marketing pentru generarea de cerere a afacerii tale.