Cum să colectezi feedback de calitate de la clienții tăi

Cum sa colectezi feedback de calitate de la clientii tai

Pentru a îți ajuta afacerea să crească, este esențial să înțelegi ce cred clienții tăi despre brandul tău. Dacă afacerea ta are probleme în a colecta feedback de la clienți, este timpul să creezi noi modalități pentru ca publicul tău să ajungă la brandul tău și să își spună părerea despre el, scrie business.com

Feedback-ul clienților este crucial pentru succesul afacerii tale. Fără asta, este imposibil să știi unde ce raport au cumpărătorii cu brandul tău, ce se simt despre produsele și serviciile sale și ce poți face pentru a răspunde mai bine nevoilor lor. Aproximativ 70% din experiențele de cumpărare se bazează pe modul în care clientul simte că o afacere îl tratează, lucru imposibil de știut fără feedback direct.

Citește și: Feedback-ul este un ciob de oglindă

Colectarea feedback-ului utilizatorilor nu este opțională; e o necesitate. Criticile publicului tău sunt cruciale pentru a diagnostica și a rezolva problemele principale. Extinderea brandului tău se rezumă la experiența clienților. Dacă nu sunt fericiți, nu se vor mai întoarce și nu vei reuși să îți susții afacerea. Feedback-ul clienților îți spune pe ce să te concentrezi, astfel încât să poți perfecționa strategia și să o îmbunătățești.

Serviciul pentru clienți este crucial pentru orice afacere, iar atunci când oferi clienților soluții, acest lucru creează loialitate de brand. Colectarea feedbackului îți permite să oferi clienților ce își doresc, personalizând experiența și ținând cont de gândurile lor. Dacă cineva își rupe timp din zi pentru a îți spune cum se poate îmbunătăți afacerea ta, folosește acest lucru în avantajul tău.

Folosește feedback-ul pozitiv pe care îl primești pentru a-l afișa ca dovadă socială pe site-ul web, pe social media și în campaniile de e-mail. Când vizitatorii noi văd că alți clienți folosesc deja și se bucură de produsele și serviciile tale, îi convinge să facă același lucru.

Citește și: De ce este mai eficient să ceri sfaturi decât feedback