La începutul acestei luni, am publicat un articol despre cum să utilizezi un cont Instagram pentru a construi o carieră profitabilă. Astăzi, vreau să abordez același subiect, de data aceasta din punctul de vedere al brandului. Într-adevăr, marketingul prin influenceri este un instrument puternic, scrie Jonathan Jeffery pentru entrepreneur.com.
Iată câteva sfaturi pentru brandurile care vor să lucreze cu influenceri.
1. Fii foarte specific atunci când ai în vedere parteneri
Cu atât de mulți influenceri din care pot să aleagă, alegerea unui partener poate fi dificilă. „Am definit clientul nostru ideal absolut și apoi ne-am construit întreaga strategie de afaceri și de creștere în jurul acestuia, inclusiv influencerii cu care lucrăm”, spune Kelly. El și echipa sa și-au poziționat brandul în jurul studenților și al liceenilor.
Citește și: Cum pot brandurile să își dezvolte relații de succes cu influencerii
„Am petrecut mult timp încercând să ne dăm seama ce urmăresc clienții noștri pe Instagram, muzica pe care o ascultă și pe cine o urmăresc pe YouTube pentru a stabili cu cine să facem un parteneriat”, spune el. „Odată ce descoperim un rapper sau personalitatea care câștigă popularitate rapid, nu pierdem nicio secundă pentru a ajunge la ei.
2. Judecă valoarea unui influencer în ceea ce privește implicarea, nu mărimea publicului
Cu atât de mulți adepți falsi și audiențe fictive, Kelly glumește că a devenit un pic detectiv pe Instagram când vine vorba de influenceri. „Pentru unii oameni, o pagină de Instagram cu un milion de urmăritori este wow, dar când vine vorba de vânzări, loialitatea și implicarea publicului sunt mult mai importante”, spune el.
Cum să atragi influenceri care să îți promoveze brandul
„De exemplu, parteneriatul cu Logan Paul este grozav pentru noi, pentru că el are o relație foarte puternică cu publicul său, așa că atunci când poartă tricoul nostru în podcastul său, știm că oamenii vor viziona întregul videoclip și se vor gândi la el. ”Este interesant că 48% dintre marketeri citează loialitatea audienței drept cel mai valoros factor atunci când iau în considerare un influencer. Dar există o lecție puternică aici pentru oricine dorește să lucreze cu un influencer:
Citește și: Cum te pot ajuta influencerii în promovarea afacerii tale?
Deși pot avea un număr impresionant de followeri, acest lucru nu reflectă loialitatea lor. Potrivit lui Kelly, „Jersey Champs a fost construit pe baza parteneriatului cu influenceri efectivi, cu audiențe fidele care se uită la ei, nu doar personalități cu mulți urmăritori, dar neangajați într-o relație cu aceștia”
3. Nu stabili o singură postare
După ce ești sigur de alegerea influencerului, Kelly recomandă să faci tot ceea ce poți pentru a maximiza tranzacția. „Când începem să vorbim cu un influencer, ne vin idei despre ceea ce putem face cu ei”, detaliază el. „Tricouri personalizate, cadouri exclusive [și] moduri amuzante de a crea conținut. Nu este vorba doar de obținerea unei singure postări de pe contul lor. Ne dorim ca aceștia să dorească să ne promoveze brandul și să vadă în el o valoare și pentru ei. Acesta este motivul pentru care le vom proiecta, de exemplu, un tricou personalizat pentru a-i ajuta să transmită valoarea către publicul lor, astfel încât să fie mai implicați și mai înclinați să achiziționeze produsele. Este vorba doar despre entuziasm. ”
Citește și: Totul despre cum să lansezi o pagină de Instagram pentru afacerea ta
Sursa foto:Unsplash