Care sunt cele mai mari provocări ale companiilor când angajează Millennials

Care sunt cele mai mari provocări ale companiilor când angajează Millennials

Grație unui studiu recent, condus de către compania Hart Consulting împreună cu SNSPA – ”Millenials @ Work”, am putut să ne confirmăm o serie de presupuneri cu privire la cele mai complicate probleme cu care se confruntă companiile când vine vorba despre angajarea tinerilor din noua generație, Millennials.

Diferențele dintre generații nu sunt știri de ultimă oră, în nici un caz, dar locuim și într-un spațiu care prezintă anumite particularități. Revoluția din 1989 a creat o clisură și mai pronunțată între reprezentanții generației Millennials și cei din generația X, alături de restul factorilor, dacă vreți banali, care își pun amprenta pe cele două generații.

Vom aborda într-o serie de articole acest subiect, profilul Millennials în raport cu X-ii, într-o serie de articole inspirate de studiul realizat de către Hart Consulting.

Obstacolele

Printre problemele menționate de către managerii din companii, apartenenți ai generației X, în marea lor majoritate, se află dificultatea de a atrage tineri în toate sectoarele de activitate. Aceasta nu este doar o problemă a unor domenii mai puțin apetisante pentru o generație puternic digitalizată, ci se regăsește și în lista companiilor care activează în domenii în plină ascensiune.

Managerii au menționat, de asemenea, prezența fenomenului de ”skills shortage”, lipsa competențelor pe mai multe planuri, de la intra-personal, interpersonal, la cele de leadership și de business.

Topul situațiilor critice este completat și de problemele legate de retenția angajaților pe perioade îndelungate, lucru care se datorează, așa cum vom vedea într-un articol viitor, unor nevoi specifice ale acestor tineri, pe care companiile nu reușesc să le împlinească.

Ceea ce ne conduce la cea de a patra problemă, dificultatea exprimată de manageri cu privire la descoperirea modului eficient de a-i conduce pe acești tineri, de a-i ghida în carieră și în viață. Un interesant punct de vedere a fost ridicat și din zona academică, unde profesorii se confruntă cu imposibilitatea de a-i ține pe acești studenți la cursuri mai multe de 45 de minute per sesiune de învățare, nu reușesc să îi scoată în aer liber și să îi îndrepte spre activități sportive și, un alt fenomen interesant de analizat, nu își explică de ce aceștia sunt complet în afara agendei presei.

Care sunt concluziile studiului, care sunt soluțiile care ar putea fi explorate pe baza acestor descoperiri, vom afla în săptămâna care urmează într-o serie de articole dedicate generației Millennials.

Citește și De ce generaţia Millennials este mereu concediatăCum privește Generația Y serviciile interne