5 lucruri de luat în considerare pentru o strategie internațională de marketing digital

Integrati marketingul in procesul de vanzare ca sa vindeti eficient

Marketingul digital se referă la promovarea produselor cu ajutorul tehnologiilor digitale, în principal prin internet. Aceasta implică producerea de materiale de marketing digital care să fie distribuite pe mai multe canale online, inclusiv e-mail, site-uri web, bloguri, social media și jocuri, precum și streaming audio și video. În mod inerent, este deja o strategie de publicitate internațională, deoarece nu există niciun fel de restricții în distribuirea conținutului de marketing digital către publicul din întreaga lume.

Iată care sunt punctele importante pe care trebuie să le conștientizeze orice proprietar sau manager de afaceri în desfășurarea unei campanii internaționale de marketing digital. Deși este posibil să utilizați imediat anunțuri online sau social media pentru a contacta clienții potențiali din alte țări, este posibil ca rezultatele să nu fie optimizate fără a ține cont de următoarele puncte:

Găsirea metodelor potrivite de utilizat

Primul pas este să alegeți cele mai potrivite strategii de marketing digital pentru nevoile dvs. Există multe modalități de a face marketing digital internațional, iar eficacitatea fiecărei metode depinde de ceea ce încercați să obțineți. Cu toate acestea, există metode care sunt considerate fundamentale, ceea ce înseamnă că ar trebui să fie angajate întotdeauna indiferent de felul de afaceri pe care îl derulați. Acestea sunt optimizarea motoarelor de căutare și marketingul social media.

Optimizarea motoarelor de căutare (SEO) este o necesitate pentru toate întreprinderile care încearcă să stabilească o prezență online. Nu este vorba doar de topul clasamentului pentru rezultatele motoarelor de căutare. În esență, este să puneți informațiile corecte despre afacerea dvs. online pentru a informa atât motoarele de căutare, cât și spectatorii despre ceea ce oferiți. Pe de altă parte, marketingul social media este de asemenea considerat fundamental, având în vedere rolul pe care îl joacă pe piața de consum. Aproape fiecare potențial client are un cont de social media, așa că face posibil să profitați de el ca platformă de livrare a mesajului dvs. de marketing, scrie business.com

Stabilirea domeniului de aplicare

Nu încercați să ajungeți la toate sau la prea multe piețe internaționale în același timp. A merge internațional cu campania dvs. de marketing digital nu înseamnă că trebuie să vizați simultan toate sau majoritatea țărilor. Identificați piețele de top care vă vor oferi cel mai probabil noii clienți de care aveți nevoie, apoi concentrați-vă marketingul asupra lor. Realizați că „țintirea” a numeroase piețe în același timp va fi extrem de costisitoare și riscantă.

Dacă doriți ca eforturile dvs. de marketing digital internațional să reușească, nu puteți doar să lansați o campanie de dimensiuni unice. Diferite țări sau regiuni necesită proiecte și echipe de localizare diferite. De asemenea, cel mai probabil au nevoie de strategii de marketing personalizate care să apeleze la diferite culturi. Campaniile de marketing digital care funcționează în țările scandinave, de exemplu, este puțin probabil să funcționeze în China sau Indonezia.

Este indicat să începeți cu pași mici, apoi să extindeți după cum considerați de cuviință. Studiați cu atenție opțiunile dvs. pentru a determina următoarele mișcări optime pentru extinderea produsului. Permiteți succesului campaniilor dvs. promoționale inițiale să vă ghideze către țările sau regiunile următoare. Dacă eforturile dvs. de marketing nu par să funcționeze pe piețele asiatice, poate trebuie să mergeți în altă parte sau să vă concentrați eforturile pe piețe mai receptive.

Dezvoltarea flexibilității și scalabilității

Dezvoltați o strategie de marketing digital adaptabilă. Piața internațională nu este niciodată omogenă. De aceea, trebuie să vă personalizați abordările în funcție de situația de pe teren. În plus, trebuie să vă asigurați că planurile dvs. se pot adapta cu ușurință la schimbări sau evoluții neașteptate.

5 lucruri de luat în considerare pentru o strategie internațională de marketing digital

Mai mult, trebuie să vă asigurați că planul dvs. de marketing poate fi ușor amplificat în sus sau în jos, în funcție de condițiile pieței. Evitați crearea unui plan prea ancorat pe anumite personalități, locuri, referințe ale culturii pop sau produse concurente. Faceți mai ușor să vă extindeți planul, fără a necesita modificări majore în volumul produsului și funcțiile persoanelor implicate în implementarea planului.

Construirea relațiilor

Accentuați conexiunea cu clienții. Marketingul internațional digital poate suna ca o afacere enormă și generalizată, dar este ceva care ar trebui să fie cât mai intim posibil. Scopul ar trebui să fie întotdeauna acela de a face clienții să se simtă special, astfel încât să se simtă obligați să cumpere un produs sau să se aboneze la un serviciu.

Răspundeți la întrebările clienților. Adresați reclamațiile sau întrebările cât mai curând posibil. Ajută la investiția într-o echipă multilingvă de servicii pentru clienți. Clienții potențiali dezvoltă o primă impresie pozitivă atunci când preocupările lor sunt adresate în limba maternă.

Monitorizarea și evaluarea

Documentați implementarea planului dvs. de marketing internațional și măsurați performanța. Fiți mereu la curent cu tot ce se întâmplă cu planul. Înregistrați progresul cursurilor de acțiune și evaluați dacă au obținut ceea ce li s-a propus să realizeze. Banii cheltuiți în anunțuri online, promoții de social media și alte forme de marketing digital ar trebui să se transforme în ceva palpabil. Ar putea fi sub formă de creștere a nivelului de conștientizare a mărcii sau de o creștere a vânzărilor.

În concluzie

Un plan internațional de marketing digital de succes nu trebuie să folosească toate metodele de marketing digital. Ceea ce este important este să dezvoltați o strategie eficientă care să ajungă treptat, dar eficient, la audiențe internaționale, regiune după regiune sau țară după țară. Monitorizarea elaborată a rezultatelor ar trebui, de asemenea, să fie asigurată pentru a fi urmată de acțiunile programate. De asemenea, ar trebui să introduceți modificări ori de câte ori este necesar.

Sursa foto: Unsplash