Patru metode neconvenționale de marketing pentru creșterea afacerii

Platforma 2Performant a lansat primul portal de statistici despre e-commerce in timp real

Nu găsești prea des tactici de marketing unice și neconvenționale care funcționează pentru întreprinderile din ziua de azi.  De fapt, în lumea modernă, aceste tactici devin inutile mai repede ca niciodată. Ceea ce a funcționat pentru a achiziționa clienți și a dezvolta un brand în urmă cu cinci ani, cel mai probabil nu este la fel de eficient în ziua de azi. Drept urmare, a fi creativ este mai important ca niciodată, scrie business.com

Din păcate, a veni cu noi strategii de marketing nu este ușor, așa că iată patru tactici și idei de marketing neconvenționale pe care le puteți pune în aplicare de astăzi.

Citește și: Cum să vă perfecționați campaniile de marketing pe mobil

1. Începeți o campanie pop-up

Ești familiar cu magazinele pop-up? Retailerii și startup-urile deschid adesea magazine pop-up pentru a obține activitate. În esență, o brand preia o locație pe care nu o deține și găzduiește un eveniment surpriză pentru a-și vinde marfa pentru o perioadă limitată de timp.

Magazinele pop-up duc adesea la expunere virală și impulsuri masive ale vânzărilor. De ce să nu luați această idee și să o folosiți online?

De exemplu, să spunem că ați dori să derulați o campanie de caritate pentru brand awareness. În loc să creați o altă pagină pe site-ul existent, puteți dezvolta un site nou, cu o singură pagină, pentru promovarea acesteia.

Această tactică vă oferă avantajele unui URL foarte curat, a unui design de site unic în care oamenii nu sunt distrași de alte pagini.

2. Gazduiți oaspeți în podcastul dvs

Podcast-urile au devenit extrem de populare în ultimii ani. Milioane de oameni consumă conținut de podcast zilnic. Deși aceasta este o veste excelentă pentru brandurile care doresc să valorifice podcasting-ul, acest lucru îl face și mai competitiv. A ieși în evidență pe iTunes sau Spotify este greu. Există tone de podcast-uri în aproape fiecare categorie. Cum reușiți să faceți podcast-ul să iasă în evidență?

Citește și: Pe ce să ”pariezi” ca să câștigi în marketingul B2B (partea a 2-a)

Începeți prin a găzdui invitați de renume. Nu trebuie să fiți faimos pentru a găzdui pe altcineva care este.  De fapt, mulți oameni nu se adresează celebrităților din acest motiv: ei cred că nu vor primi niciodată un răspuns.

Dar comunitatea podcast este foarte prietenoasă și primitoare. Faceți-vă curaj și invitați persoane faimoase.

    • Este vorba despre persistență. După ce obțineți un singur invitat faimos, folosiți acest lucru pentru a obține mai mult.
    • Iată câteva sfaturi:
    • Vizați persoanele care au ceva de promovat, cum ar fi o carte, un produs sau o ceva nou.
    • Participați la conferințe pentru a întâlni oameni în viața reală, apoi stabiliți o întâlnire virtuală sau podcast online.
    • Adresați-vă invitaților pentru mulțumiri și observații după interviul de succes.
    • Mergeți la sigur cu „învechitul” email

Citește și: 4 avantaje ale podcast-urilor

  •  
  •  
  •  
  •  
  •