Un bun leadership joacă un rol crucial în asigurarea succesului unei afaceri. Poate însemna diferența dintre o echipă fericită, înfloritoare, care depășește în mod constant obiectivele și o echipă neproductivă, mizerabilă, care își petrece fiecare minut liber căutând alt loc de muncă.
În calitate de proprietar de afaceri, accentul dvs. ar trebui să fie întotdeauna pus pe obiective de mare dimensiuni, antreprenoriale. Dacă te ocupi de domeniul micromanagementului și implementării, este probabil ca afacerea dvs. să nu crească și oamenii să fie frustrați.
Înainte de a vă gândi, „ăsta nu sunt eu”, luați în considerare că 65% dintre angajați ar prefera să aibă un nou șef în loc de o mărire de salariu. Acest lucru sugerează că majoritatea (și, probabil, toate) persoanelor din echipa dvs. au lucrat pentru un lider inadecvat.
Construirea unei echipe necesită un lider care să prospere într-un mediu autonom, cineva flămând să prindă frâiele și să se impună. Nu numai că sunt motivați de sine pentru a atinge așteptările, dar sunt în acord și cu nevoile și dorințele membrilor echipei lor. Ei sunt cheia construirii unei echipe de marketing productive și fericite.
Pentru a evita să fiți retrogradat la statutul de „bosshole”, faceți un pas înapoi și găsiți un lider excelent al echipei de marketing. Iată calitățile ne negociabile ale candidatului perfect.
Abilități de redactare
Poate părea o primă alegere ciudată, dar capacitatea de a scrie povești convingătoare, sau cel puțin să recunoască cum arată o scriere bună, este esențială pentru succesul de marketing. Atinge totul – de la social media la creare video, blogging, site-uri web, buletine informative și multe altele.
Cred că oricine poate stăpâni cuvinte are multe alte atribute grozave pe care le pot aduce unei afaceri. Înțeleg deja cum să pună laolaltă un mesaj bun, așa că probabil vor fi un comunicator excelent.
Acești oameni sunt, de asemenea, curioși în mod natural. Dacă nu știu răspunsul, îl caută. Ca proprietari de afaceri, timpul nostru înseamnă bani. Vreți un lider de echipă care să poată vedea imaginea de ansamblu și să lucreze cu dvs. la asta. Apoi lăsați detaliile unui angajat, scrie business.com
Inteligența tehnică
Aptitudinile digitale avansate sunt printre primele două categorii de abilități cu cea mai rapidă creștere în ocupații centrate în tehnologie. Dar să știi să umbli cel mai recent iPhone nu înseamnă că îți poți da seama cum să folosești un sistem de gestionare a conținutului (CMS). Și din moment ce marketingul a devenit mult mai tehnic, liderul echipei tale trebuie să se simtă ca acasă, lucrând cu CRM-urile, să creeze pagini de destinație și site-uri web și să editeze videoclipuri, pentru a numi câteva.
Un tehnofob nu va reuși, mai ales dacă acest rol implică funcționarea de la distanță, ceea ce este foarte probabil. Numai în 2019, 66% dintre companiile americane permit munca la distanță, în timp ce 16% sunt complet la distanță. Doriți pe cineva care poate să nu știe să folosească o anumită tehnologie, dar sunt dispuși să se descurce și să își dea seama cum funcționează sau să ajungă la cineva care face acest lucru.
Potențial de lider
Liderul de echipă are nevoie de potențial de conducere. Este dificil să determini abilitatea de conducere dintr-un interviu, deoarece mulți oameni sunt excelenți la interviuri, dar sunt îngrozitori la locul de muncă. Din păcate, odată ce sunt în afacerea dvs., este dificil să îi eliminați. Dar, există modalități de a evita angajarea unei persoane greșite.
Uită-te la trecutul lor. Vedeți ce au făcut și dacă au avut succes.
Luați legătura cu foștii colegi. Nu vă concentrați pe profilul lor LinkedIn sau pe recenzia lor strălucitoare pe care i-au oferit-o șeful lor. Vreți să vorbiți cu oamenii cu care au lucrat strâns zi de zi. Veți afla rapid dacă sunt un jucător de echipă și un motivator sau nu.
Acordați atenție atitudinii lor. Sunt deschiși să încerce lucruri noi, chiar dacă îi sperie? Angajez oameni care nu au neapărat toate abilitățile necesare pentru o poziție, deoarece acest lucru înseamnă că sunt deschiși să se schimbe, să învețe cum să facă lucrurile într-un mod diferit.
Setați o sarcină de testare și vedeți cum rulează cu ea. Dați-le un cadru în jurul rezultatului pe care vreți să-l obțineți și lăsaț-i să-și dea seama cum să-l facă.
Setabil și coordonabil
Cei mai buni lideri sunt deschiși să facă lucrurile diferit. Rareori cred că știu totul. Nu doriți pe cineva setat în calea lor. Oamenilor cu ani de experiență nu le place schimbarea. Ei știu ce funcționează pentru ei și nu vor încerca ceva nou.
Un auto-starter
Aceasta este posibil cea mai importantă calitate a unui lider de echipă. Un auto-starter este cineva care are încredere și este motivat să lucreze autonom, fără să fie nevoie să fie monitorizat și să fie întrebat continuu cum decurg lucrurile. Este un clișeu, dar este esențial pentru liderii care conduc echipe de la distanță.
Acum că știți ce calități să căutați într-un lider de echipă de marketing, este timpul să faceți publicitate asupra poziției.