Clienţii devin, într-un fel, echipa ta de marketing

Clientii reprezinta o sursa importanta de informatii

Clientul actual este atât cel vechi, care, odată cu criza economică, a învăţat să aleagă ceea ce cumpără în funcţie de cât de bine îi sunt satisfăcute nevoile, cât şi cel nou, foarte bine informat şi în căutare permanentă de servicii medicale moderne, rapide şi eficiente, minim invazive şi cu efecte imediate.

Redefinirea clientului reprezintă, de fapt, redefinirea modului în care i ne adresăm, îi identificăm nevoile şi modalităţile de satisfacere a acestora. În esenţă, abordarea noastră faţă de clienţi nu s-a modificat substanţial: dintotdeauna, am încercat să ne adaptăm la nevoile clienţilor. Faptul că fiecare client este unic ne-a obligat să fim permanent atenţi la nevoile lor, să-i cunoaştem, să-i înţelegem.

Încet-încet, şi consumatorul român de servicii medicale private a început să facă diferenţa între diverşii furnizori şi să înţeleagă că un serviciu de calitate nu poate fi şi ieftin, în acelaşi timp.

Psihologia cumpărătorului s-a schimbat semnificativ din cauza recesiunii economice. Dacă am reuşit, a fost pentru că ne-am concentrat, în primul rând, pe satisfacerea nevoilor psihologice şi abia apoi pe cea a nevoilor sale de afacere. Clientul actual evaluează serviciile pe care le cumpără, în cazul nostru – servicii medicale, ca o mică afacere. El doreşte ca, pentru suma de bani pe care o plăteşte accesând serviciile noastre, să primească servicii de excelenţă. Altfel, ne „părăseşte“ pentru concurenţă; doreşte să primească informaţii corecte, fără a apela la strategii de marketing agresive, care îi pot crea frustrare şi neîncredere.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •