3 mici ajustări care te vor face să fii un lider mai puternic

3 mici ajustari care te vor face sa fii un lider mai puternic

Indiferent de rolul tău într-o organizaţie, faptul că ai abilități bune de comunicare îţi îmbunătățește abilitatea de a conduce. Te ajută să îţi motivezi mai bine echipa, să creezi o cultură a feedback-ului deschis și onest, și să menţii oamenii bine organizați și pe drumul cel bun.

În ce priveşte modul de a transmite un mesaj, adevărul este că mulţi manageri au deja dobândite nişte obiceiuri proaste pe care le adoptă la locul de muncă. Însă impactul realizării unor mici ajustări asupra acestor obiceiuri este extrem de benefic atât asupra rezultatelor conversațiilor, cât și asupra credibilității și încrederii în sine. Iată trei lucruri pe care le poți remedia pentru a fi un lider mai puternic în organizaţia ta:

  1. Evită în a spune „Nu pot” atunci când refuzi proiecte

Pentru mulți oameni, a spune simplu „nu” poate fi una dintre cele mai dificile lucruri – și totuși, o abilitate extrem de importantă. Cum spui asta este aproape la fel de important ca şi verbalizarea mesajului. Cei mai mulți oameni folosesc adesea „nu pot” sau „nu fac” atunci când refuză oportunități, dar unul dintre aceste două răspunsuri este exponențial mai bun decât celălalt.

Când oamenii spun că „nu pot” face ceva, aceasta arată limitări ale abilităților lor. Prin utilizarea răspunsului „nu fac” argumentat, este exprimată puterea în alegere. De exemplu, dacă ţi se oferă o nouă oportunitate de afaceri care servește unui public care nu este în conformitate cu publicul tău țintă, în loc de a spune: „Apreciez această oportunitate, dar „nu putem” să preluăm acest proiect acum”, spune, „Apreciem această oportunitate, dar „nu lucrăm” cu clienți din afara industriei de divertisment”. Prin formularea răspunsului tău într-o manieră care îţi oferă putere, reafirmi valoarea ta cât și cea a afacerii tale.

Citește și Cum să răspunzi unei idei nebunești venite de la șeful tău