Metigla, o companie a oamenilor, într-un domeniu dominat de tehnologie și robotizare

Metigla o companie a oamenilor intr-un domeniu dominat de tehnologie si robotizare

După ce a trecut recent printr-un amplu proces de rebranding, schimbându-și denumirea din Coilprofil în Metigla, compania belgiană specializată în producția de învelitori și sisteme metalice a finalizat prima etapă a unui program de investiții în valoare de peste 6 milioane Euro.

Până în acest moment, o parte din această sumă a fost direcționată atât către achiziția de roboți industriali care vor simplifica și fluidiza procesele de producție şi livrare, cât și către lansarea de noi produse în divizia Rezidenţial.

În perioada 2019-2020, se va derula a doua parte a planului de dezvoltare, când sunt planificate investiții majore în extinderea spaţiilor de producţie şi depozitare, precum şi în dezvoltarea echipei. Majoritatea investiţiilor vor fi direcționate către achiziţia de noi utilaje, extinderea spaţiilor de producție, modernizarea liniilor de producție existente, precum și achiziţionarea unor noi linii, care vor permite o creștere de până la 20% a capacităţii de producţie.

O investiţie sustenabilă în oameni, pentru a răspunde mai bine nevoilor clienţilor

Metigla o companie a oamenilor intr-un domeniu dominat de tehnologie si robotizare 4În plus, Metigla va investi aproximativ 100.000 de euro într-un program amplu de pregătire a angajaţilor. Acesta va viza toate echipele: administrativă, comercială și de industrie, și va include atât traininguri tehnice, cât și unele generale, inclusiv de tip soft skills. Pentru pregătirea persoanelor din fabrică, traingurile vor fi atât pentru schimbarea softului, cât și de tip train of trainers pentru ca personalul din fabrică să se susţină reciproc. Pe zona comercială, trainingurile vor fi mai tehnice și vor avea ca obiectiv să ajute reprezentanţii comerciali să ofere un sprijin valoros clienţilor.

Dintre clienţii Metigla, 55-65% au reprezentat până acum segmentul rezidenţial, însă începând din acest an, segmentul industrial începe să câștige mai mult teren. “Preconizăm că în 2019 segmentul industrial va crește în pondere, pe zona de privat,” a specificat Liviu Mistodinis, Director General METIGLA.

Citește și Gabriel Sincu, EY România: Afacerea de familie – continuitatea activității sau a spiritului antreprenorial?