Cinci rețele de socializare care merită urmărite

Cinci retele de socializare care merita urmarite

Facebook, Instagram, Twitter. Dacă sunteți un om de marketing inteligent, ați utilizat deja aceste rețele sociale pentru a vă promova produsele și a vă dezvolta afacerea. Dar platforme rivale se construiesc constant, și, în timp ce multe dintre ele nu ajung să cunoască succesul, altele ar putea face concurență serioasă platformelor sociale cunoscute. Dacă vă place să fiți cu un pas în fața tuturor, puteți să vă îndreptați atenția spre aceste rețele sociale, scrie entrepreneur.com

Citește și: 5 modalități inteligente de a folosi social media pentru a îți crește afacerea în 2019

1. TikTok

Cunoscut anterior ca Musical.ly, TikTok a cunoscut un succes uriaș cu publicul tânăr. De fapt, TikTok conține videoclipuri în format scurt, redate în buclă, similar cu aplicația Vine. Utilizatorii pot crea și partaja cu ușurință conținut video, dar ceea ce diferențiază TikTok de alte platforme de creare video este simplitatea adaugării de suprapuneri de melodii, efecte distractive, filtre și multe altele.

Citește și: Cum să îți îmbunătățești strategia de marketing pe social media

De ce ar trebui să îl utilizați: TikTok-ul a devenit rapid considerată o aplicație „de joacă” pentru copii, dar dacă publicul țintă este cuprins între 16 și 24 de ani, Tik Tok este o platformă minunată pentru promovarea afacerii, în special pentru afacerile de comerț electronic și fashion care vor să lucreze cu influencerii.

2. Lasso

Lasso, care a fost lansat fără prea mare zarvă la sfârșitul lui 2018, este practic versiunea de Facebook a TikTok; utilizatorii pot crea și partaja videoclipuri scurte cu filtre și efecte distractive. Videoclipurile lor din story-urile de pe Facebook au propriile lor conturi Facebook sau Instagram și postări încrucișate. Se spune că o caracteristică care permite adăugarea de videoclipuri la Instagram Stories va avea mare succes în viitor.

Citește și: Cum să îți îmbunătățești impactul pe social media

De ce ar trebui să-l utilizați: în timp ce Lasso nu este la fel de popular ca TikTok acum, ar putea fi cel mai bun concurent  în curând, așadar, dacă publicul țintă folosește TikTok, Lasso este o platformă pe care doriți să o urmăriți

3. Vero

Vero este o alternativă a Instagram care nu are reclame, nu extrage datele și niciun algoritm. Utilizatorii de pe Vero pot partaja conținut precum fotografii, muzică, emisiuni TV, filme, cărți, link-uri și multe altele. În plus, utilizatorii pot decide cine poate vedea fiecare postare alegând între patru categorii: prieteni apropiați, prieteni, cunoscuți sau urmăritori.

Deși nu există anunțuri pe Vero, brandurile pot lucra în continuare cu influenceri pe platformă și plătesc pentru a adăuga butonul „Cumpărați acum” la postările lor.

Citește și: 10 rețete social media pe care să le folosești pentru brandingul personal

De ce ar trebui să-l utilizați: fără reclame și algoritmi, Vero este apreciat drept platforma de socializare „autentică”. Este perfect pentru companiile care doresc să construiască o relație mai puternică, mai semnificativă cu publicul lor. În plus, deoarece utilizatorii pot împărtăși acest lucru cu o gamă largă de conținut, este excelent pentru a afla mai multe despre publicul țintă.

Cinci rețele de socializare care merită urmărite

4. Steemit

Steemit este un site de bloguri și de socializare bazat pe blockchain, care răsplătește utilizatorii cu criptocurrency STEEM pentru crearea conținutului. Deci, atunci când un utilizator creează conținut care este supravotat, este plătit, iar atunci când utilizatorii vizualizează conținutul altora, aceștia sunt plătiți și ei. Apoi, utilizatorii își pot lua jetoanele STEEM digitale și le pot schimba cu bani reali.

Citește și: Metode prin care brandurile își cresc impactul în social media

S-ar putea să credeți că această alternativă Reddit se referă la subiecte legate de criptomonedă și tehnologie, dar nu este așa. Utilizatorii pot crea conținut pe o gamă largă de subiecte, precum călătorii, fotografie, muzică și sport.

De ce să o folosiți: Deși Steemit are o bază de utilizatori relativ mică, specialiștii în marketing pot folosi platforma ca o rețea în plus unde să își publice conținutul și să își crească audiența, toate acestea în timp ce sunt plătiți pentru activitatea de pe rețea.

5. Caffeine

Caffeine este o platformă de difuzare socială similară cu Twitch, creată de o echipă de foști designeri Apple și se concentrează în principal pe jocuri, divertisment și arte creative. Puteți crea transmisii în direct pentru prieteni și adepți, iar spectatorii pot interacționa cu dvs. în timp real prin comentarii și reacții emoji.

Citește și: Moduri în care întreprinderile mici pot dezvolta o prezență puternică în social media

De ce să o folosiți: Potrivit Livestream, 80% dintre consumatori ar vrea mai degrabă să urmărească un bideo live, decât să citească o postare pe un blog, așa că o platformă special creată pentru live-uri, ca și Caffeine, generează multă atenție și interacțiune. Și nu e doar pentru jocuri. Afacerea dvs. poate susține sesiune live de întrebări și răspunsuri, poate un „în spatele camerei” din compania dvs. sau o demonstrație a produselor pe care le comercializați.

Aruncați o privire mai atentă la aceste platforme de socializare  pentru a afla care este cea mai bună opțiune pentru afacerea dvs. Utilizarea lor timpurie poate oferi beneficii mari pentru afacerea dvs. și veți fi cu un pas înaintea competiției.

Sursa foto: Unsplash

  • 4
  •  
  •  
  •  
  •