Cum să te faci remarcat în timpul întâlnirilor?

cum sa te faci remarcat in timpul intalnirilor

Participi în mod constant la ședintele de la birou, dar niciodată nu reușești să ieși în evidență. Te pierzi în mulțime și nu reușești să îți susții punctul de vedere. Există câteva trucuri care te-ar putea ajuta să te faci remarcat și să arăți că ești cea mai deșteaptă persoană din încăpere. Iată câteva dintre acestea.

Contact vizual

Fă contact vizual cu cei prezenți la întâlnire! Studiile au arătat că oamenii care au contact vizual sunt percepuți ca fiind mai competenți și mai siguri pe ei. Contactul vizual sugerează încredere în forțele proprii și o siguranță pe propriile abilități. Practică acest lucru în timpul întâlnirilor și vei observa cum cei prezenți îți vor acorda mai multă atenție.

Dă din cap

Odată ce ai realizat contactul vizual cu o persoană, învață să dai din cap la cele spuse de aceasta. În acest fel, te arăți interesat de ceea ce are de spus și dovedești că înțelegi ceea ce îți transmite. În plus, persoana respectivă va aprecia atenția pe care i-o oferi.

Încurajează

Încurajează persoana care vorbește în timpul unei întâlniri. Apreciază ceea ce spune și oferă-i cuvinte laudative precum: „Mulțumesc pentru idee”, „O să mă gândesc mai mult la ceea ce ai spus”, „Iată ceva care mi-a schimbat perspectiva”. Astfel, o vei încuraja să se deschidă și vei arăta că ești dornic să înveți. Cei din jur apreciază oamenii implicați și interesați să se dezvolte.

Tradu

Atunci când cineva exprimă o idee necoerentă, încearcă să fii tu translatorul. Exprimă într-o formă mai ușor de înțeles pentru cei din jur ceea ce a transmis acea persoană. În acest mod, îți ajuți și colegul într-un moment delicat, dar și întreaga echipă să înțeleagă mai bine.

Fii obiectiv

Menține-ți ideile exprimate neutre și imparțiale. În momente tensionate, în care toată lumea reacționează emoțional, fii acela care își păstrează calmul și menține o poziție fermă, obiectivă. Astfel, nu vei lua partea nimănui și vei evita să faci remarci personale, pe care apoi să le regreți.

Cere exemple

Atunci când cineva își exprimă o idee, cere-i un exemplu care să susțină ceea ce vrea să zică. Pe lângă faptul că vei fi apreciat pentru această idee inspirată, îți vei ajuta colegii să vizualizeze mai bine ceea ce acea persoană dorește să zică. Vei aduce limpezime discuției și vei fi remarcat în mod pozitiv.

Citește și 5 activități pentru un manager performant

Dacă vei pune în aplicare aceste tehnici, vei ieși din umbră în timpul ședințelor și te vei putea face observat. Colegii te vor percepe diferit și vei putea folosi această noua formă de apreciere în folosul tău.

Sursa: www.inc.com

Foto: Unsplash