Vrei ca organizaţia ta să intre pe lista „celor mai bune locuri de muncă”? În primul rând, trebuie să faci acest lucru

Vrei ca organizatia ta sa intre pe lista celor mai bune locuri de munca In primul rand trebuie sa faci acest lucru

Dacă nu lucrezi pentru a îmbunătăți cultura companiei tale, nu vei putea niciodată să îi îmbunătățești imaginea. Uneori, o companie care se clasifică într-un top cu „Cele mai admirate” companii, se luptă, în realitate, cu o cultură toxică a muncii care începe de la top management și infectează întreaga organizație. Aceste clasificări cu „Cele mai bune companii” sau „Cele mai admirate” – care au la bază rezultate din online și variază foarte mult în ceea ce privește calitatea – pot fi uneori un indicator superficial al punctelor forte ale unei companii.

O listă cu „Cele mai admirate” companii este, prin definiție, o măsură a percepțiilor externe, iar companiile, cel puțin pe termen scurt, sunt adesea capabile să creeze o percepție care ar putea sau nu să se potrivească realității.

Este diferența dintre reputație și caracter. În mod ideal, cele două sunt aliniate, dar orice încercare de a construi o reputație pozitivă a companiei în lipsa caracterul pentru a o susținere nu va fi sustenabilă. Cu siguranţă, poziţia companiei în clasament va scădea precipitat în anii următori.

În prezent, fiecare lider dorește ca organizația sa să fie recunoscută și inclusă într-un clasament cu „Cel mai bun loc de muncă”. Unele companii se dedică luni de zile și alocă resurse semnificative pentru a îndeplini criteriile, văzând cu exactitate expunerea ca o modalitate de a-și spori reputația, marca și atractivitatea față de cele mai bune talente de pe o piață restrânsă a forței de muncă. Nu e nimic în neregulă cu asta. Dar, imaginează-ţi dacă această energie ar fi fost dedicată îmbunătățirii cu adevărat a companiei, decât imaginii sale.

O poziţie bună într-un clasament ar trebui privită ca rezultat al eforturilor unei companii de a-și construi identitatea și cultura, mai degrabă decât ca un scop în sine. Acest lucru este greu de acceptat atunci când competiţia continuă să urce în top și poziția companiei tale rămâne neschimbată sau chiar nerecunoscută. Dar, chiar dacă recunoașterea oficială este bine primită, adevărata recompensă constă în a crea ceva ce nu poate trece neobservat. Iar modul în care o companie poate atinge acest lucru este prin construirea unei culturi organizaţionale bazată pe încredere.

Citește și Cât de toxic este locul tău de munca?