5 idei care duc la atingerea punctului de inflexiune, în coaching

In coaching, exista o faza incipienta de acomodare

Câteva gânduri pentru managerii care aleg să lucreze cu un coach: cum să treceți, cu cât mai multă satisfacție și beneficii, printr-o relație de coaching.

Să fiu coach și să fiu în situația de a mi se încredința atât de multă încredere de către oameni cu multe responsabilități, atât legate de oameni, cât și de obiective de business, uneori, împovărătoare, este una dintre cele mai provocatoare experiențe profesionale pe care le-am trăit în cei aproape 30 de ani de activitate, în domeniul dezvoltării manageriale și de leadership. Ca fiecare coach, mi-am pus și eu, în primii ani de practică, întrebări legate de cât de eficiente sunt sesiunile mele, cât de mare impact reușesc să creez, dacă am pus întrebările potrivite, dacă am găsit cel mai bun moment de tăcere.

Apoi, la un moment dat, m-am relaxat. Și am început, dintr-o dată, să primesc feedback-ul bun și energia pozitivă a celor cu care lucram. Am început să fiu cu adevărat prezentă, înțelegând că din prezența autentică și din conectare vine calitatea interacțiunii de coaching. Astfel, capacitatea mea de a fi un coach bun pentru fiecare client se maturizează și poate fi accesată.

De aceea, în coaching, volumul de practică, volumul de timp și energie investit în dezvoltare personală și volumul de studiu, de citit, de colectat varii perspective asupra coachingului, fac diferența. Pentru fiecare coach, există un punct de inflexiune și asta cred că este datoria noastră: să îl căutăm și să facem saltul. Și să înțelegem că, după acel moment, mai avem în față încă multe alte puncte de inflexiune care vor contribui la șlefuirea noastră.

Invit pe fiecare manager sau lider care se gândește să apeleze la coaching sau care este poate deja într-un proces de dezvoltare prin coaching să se gândească la propriul punct de inflexiune. Pentru că el există și reprezintă esența, în dezvoltarea personală.

Alte articole scrise de către Madi Rădulescu Cum poți obține rezultate remarcabile comunicând eficient

  •  
  •  
  •  
  •  
  •