Zece moduri prin care AI și Chatbot-urile pot reduce riscul în afaceri

Zece moduri prin care AI si Chatbot-urile pot reduce riscurile in afaceri

Asistenții virtuali inteligenți au câștigat multă importanță în lumea afacerilor, deoarece au fost introduși de platforme importante precum Slack, Facebook și Twitter. În ciuda faptului că am reușit doar să tragem cu ochiul la potențialul chatbot-urilor, ei au schimbat deja modul în care companiile interacționează cu audiențele lor.

În plus, corporațiile eficiente au găsit utilizări alternative pentru roboți. De exemplu, chatbot-urile sunt acum folosiți ca asistenți interni care pot crește productivitatea și satisfacția angajaților la nivelul întregii companii. Bot-urile alimentate de inteligența artificială au potențialul de a aborda și de a atenua diferite zone de risc pentru afacerile de toate dimensiunile, astfel încât acestea să ofere o soluție viabilă și rentabilă pentru diferite scenarii.

În acest articol, vom discuta despre modul în care asistenții virtuali pot reduce riscul în afaceri și cum puteți implementa cu ușurință și eficient un chatbot în operațiunile companiei.

1. Oferă neîntrerupt serviciul de relații cu clienții

În calitate de consumator, nu este nimic mai frustrant decât să contactezi un furnizor de produse sau servicii în afara programului de lucru. În loc să configurați un răspuns automat, puteți include un chatbot care vă ajută clienții actuali și viitori atunci când nu sunteți disponibili.

Chatbot-urile pot funcționa ca un instrument de auto-service, care îi ajută pe clienți să-și verifice comenzile, să-și actualizeze informațiile despre cont sau să facă plăți. Acest lucru este util în special în timpul weekend-urilor și în afara orelor de operare. Astfel, clienții nu vor fi nevoiți să depindă de unul dintre angajații voștri pentru a rezolva o problemă.

2. Ajută la sortarea unor volume mare de solicitări

Chatbot-urile funcționează ca un filtru care vă ajută să organizați și să sortați cererile primite. Aceștia vă pot ajuta să trimiteți cereri către departamentul corespunzător, să efectuați sarcinile solicitate și chiar să generați un răspuns personalizat către clienți.